woensdag 20 januari 2016

Ik ben wie ik ben

Ik ben een enthousiast iemand maar soms ook een beetje een onzeker over mezelf! Er zei iemand tegen me dat ik een beetje raar eet, maar ik weet dat ze dat niet gemeen bedoelde hoor! Maar ik denk dat dat van mijn beugel komt. Ik probeer met mijn mond dicht te eten maar dat gaat wat moeilijk met mijn beugel! Maar ik probeerde er echt op te letten dat ik niet meer raar zou eten. Maar toen besefte ik eigenlijk dat dat niet erg was ik ben gewoon wie ik ben! Ik kan daar niets aan doen dat ik raar eet! En als ik dan wat raar eet wat is daar dan mis aan? Ik weet nu ook dat ik niet meer mag twijfelen aan mezelf. Ik wil met deze blog ook zeggen dat je je niet moet schamen over je zelf. Als je nu dik of dun bent moet je dat echt niet erg vinden want jij bent wie jij bent. Verstop je niet maar toon jezelf. En als andere je stom vinden of zo dan moet je je er niets van aan trekken. Ik weet dat zij dat niet zo bedoelde maar het kwam gewoon anders over! Maar Wim zei dat je alle dingen moet vertellen aan je vrienden of vriendinnen, niet alleen de goede dingen maar ook de slechte dingen!

Ymke
klas 6