woensdag 20 januari 2016

Kerstmis

Ik vind kerstmis een heel leuke periode dan staat de kerstboom met heel mooie kerstballen in verschillende kleuren, knipperende lampjes, vrolijke mensen. Elk jaar kopen we veel pakjes op de kerstmarkt in Brugge. Maar  voor mij moet je op Kerstmis geen cadeaus geven, daar draait het niet om. Ik ben al blij dat we samen zijn. Dit jaar mag ik alle cadeaus inpakken buiten de mijne.  Vorig jaar vierden we Kerstmis bij mijn opa maar dit jaar doen we het thuis. Dit jaar komt de mama van Debby en we zullen samen Kerst vieren met heel de familie.  We  zullen we steengrillen. Dat vind ik heel erg lekker. Ik hoop dat ze dan op VTM  Home Alone uitzenden. Ik vind dat een heel grappige film. Ik ben benieuwd wat mijn cadeau wordt en alvast een heel leuke Kerst

en een gelukkig nieuwjaar  gewenst van mij!

Jonas
Klas 6