woensdag 27 januari 2016

Gescheiden ouders

Mijn ouders zijn al een tijdje gescheiden. Ik vind het echt niet leuk. Maar ik kan er niets aan doen. Dat vind ik echt jammer. Vroeger vroeg ik altijd:"Mama jullie gaan toch nooit scheiden hé?" Maar ze zei altijd dat ze dat niet wist. Het is echt moeilijk in het begin om er aan te wennen om heel de tijd van het ene huis naar het ander te moeten gaan. Maar ik denk dat het wel de beste keuze was van mijn ouders. Want het kan niet zijn dat mijn ouders heel de tijd ruzie maken, dat is echt niet leuk. Ikzelf zou nooit willen scheiden. Mijn papa heeft een nieuw huis moeten kopen. Mijn mama heeft ons huis waar we woonden overgekocht. Dat vind ik echt leuk want dan heb ik nog altijd mijn eigen kamer. Dus mensen die mijn blog lezen en ook gescheiden ouders hebben, ik leef met jullie mee.

Sterre
klas 6