woensdag 20 januari 2016

Boeken lezen

Ik heb niet zolang geleden een boek gekregen van Wim, mijn meester. Het is echt een super leuk boek. Ik heb er nu al een tijdje in gelezen en ik vind het echt super, ik kan niet stoppen. Ik lees meestal als ik in bed moet. Maar het probleem is als ik lees, zit ik helemaal in mijn boek en zie ik alles voor mij. En dan voel ik de vermoeidheid niet meer daardoor ben ik al een paar keer betrapt. Ik heb nu het in het eerste boek van Gone uitgelezen. Het is echt super spannend. Het gaat over kinderen die in een koepel zitten en ze kunnen er niet uit. Iedereen boven de 14 jaar wordt weggeflitst. En daardoor zitten er alleen maar kinderen onder de 15 jaar in de koepel. Een deel van de kinderen hebben een gave zoals vuur uit hun handen schieten, teleporteren, dingen op tillen zonder hun handen te gebruiken nog veel meer. Het is echt super spannend. Er gebeuren allemaal onverklaarbare dingen en ik vind het echt een supertof boek. De Hunger Games vond ik ook fantastisch. Ik heb ze ook alle 3 gelezen. Ik vind ze ook super goed en ik zat er ook helemaal in. Broederband was ook super tof. Je moet ze echt lezen!

Pepijn
klas 6