woensdag 4 maart 2015

Vliegangst

Ik ga al van het 2de leerjaar met mijn gezin mee naar Turkije. In het 5de leerjaar zijn we niet maar naar Turkije geweest omdat ik vliegangst heb en ook omdat het ook al duur was. Mijn vliegangst werd iedere jaar erger. In het begin was het niet zo erg. Ik was alleen zenuwachtig. Ik ben bang dat de vliegtuig gaat neerstorten of dat hij niet gaat opstijgen en blijft doorrijden. Ook al zeggen ze dat met een vliegtuig reizen veiliger is dan met de auto. Maar dat helpt niet als ze dat zeggen tegen mij. Jammer dat Turkije zo ver ligt want het was daar altijd leuk. Er waren veel zwembaden veel glijbanen veel restaurants mooie hotels en warm weer en we gingen ook nog met een andere familie dat is wel jammer. Maar nu gaan we naar Italië dat is daar ook wel leuk maar minder leuk dan Turkije. In Italië waar wij zijn geweest was er ook een zwembad maar geen glijbaan en we hebben ook veel meer stadjes bezocht, maar het is er wel lekkerder dan in Turkije. Jammer dat we alleen naar Turkije gaan met het vliegtuig want ik vind Turkije leuker dan Italië.

Robbe
klas 6