woensdag 4 maart 2015

Mijn opa

Mijn opa was vroeger zanger. Zijn artiestennaam was Ricky Gordon. Hij was 18 jaar toen zijn eerste plaat uitkwam en 14 toen hij voor de eerste keer mocht optreden. Het stopte wel een beetje met beroemd zijn want hij moest naar het leger voor een jaar. Maar toen ging alles weer normaal zoals vroeger. Ik ging gisterenavond bij opa en oma slapen. Ze hebben een heel leuk huis. Ze hebben een dakterras met een jacuzzi op. Ik had ook mijn ukelele mee. Hij kon er wel op spelen maar kende de akkoorden niet want hij speelt gitaar. Op mama en papa hun huwelijk heeft hij opgetreden en dat vond ik wel leuk. Ik vind dat hij super mooi kan zingen. Zijn hits zijn: Such a night, Heimwee naar jou en nog een paar, maar ik weet ze niet allemaal uit mijn hoofd. Ik vind gewoon dat hij mooi kan zingen. Ik zal eens vragen of hij naar het open forum wil komen. Dat zou ik wel leuk vinden.

Fien
klas 5