maandag 23 maart 2015

Kanker

Ik vind kanker super erg. De laatste tijd zijn er veel oma's en opa's die kanker hebben, de meeste hebben borstkanker. Bij mijn familie is er gelukkig niemand die kanker heeft en ik heb ook nog niemand van mijn familie verloren. Wel de papa en mama van mijn oma maar dat is al effe geleden. Je hebt verschillende soorten kankers zoals borstkanker, baarmoederhalskanker, eierstokkanker, longkanker, leukemie ... Ik vind kanker één van de ergste ziektes ooit. Het ergste er aan vind ik dat je er aan kan sterven. Ik vind het ook wel erg dat je haar uitvalt maar dat kan terug groeien dus dat is niet zo erg. Ik vind het erg dat kinderen ook kanker kunnen krijgen. Ik wil later nooit kanker krijgen en ik wil ook niet dat iemand van mijn familie kanker krijgt.

Fien
klas 5