dinsdag 24 maart 2015

Mijn oma

Mijn oma is de beste van de wereld. Ik zou niet zonder haar kunnen. Mijn oma en ik hebben een hele goeie band met elkaar. Ze doet ook alles voor mij en mijn zus en ze staat altijd voor ons klaar. Ik vind haar echt leuk ik zou haar voor geen geld kunnen missen. Ze neemt het ook altijd voor ons op, echt, ik hou van haar. Maar soms hebben we wel een meningsverschil maar dat is rap over. Weet je wat ik soms wel irritant vind, dat ze heel bezorgd is en dan mogen we niet alleen op het speelpleintje, mogen we niet zo lang buiten spelen en zo voort. Aan de ene kant is het niet zo leuk dat ze bezorgd is maar aan de andere kant is het wel normaal dat ze bezorgd is want ze wilt ons gewoon beschermen. Ze is nu 78 jaar oud. Sommige oudere mensen zijn niet meer zo goed in lopen of bukken en zo. Maar oma is nog heel goed, echt ze kuist heel de dag door. Ze staat niet stil. Maar dan is ze wel verwonderd dat ze moe is 's avonds. Maar wat ze niet meer kan is fietsen, dat is in tegenstelling van opa die kan juist nog wel goed fietsen. Wat ik hier nu allemaal vertel, betekent gewoon dat ik echt van oma hou en dat ik elke keer graag naar oma ga en dat is elke vrijdag.

Caitlin
klas 6