dinsdag 24 maart 2015

Middelbaar

Ik ga binnen een paar maanden naar het middelbaar (hopelijk). Ik weet nog niet naar welke school ik precies ga. Er is een grote kans dat ik naar de Frères ga. Ik ga het jammer vinden als ik weg ga maar ook een beetje leuk want ik wil een keer weten hoe het daar is in het middelbaar. Maar ik ga het hier ook heel veel missen. Het toneel, de muziek, de schoolfeesten, de leuke leraars en juffen, kraanvogeltjes plooien enzovoort. Ik denk ook altijd dat het middelbaar leuk ga worden maar dan lacht mijn zus en zegt:'Wacht maar.' We gaan ook ergens in het laatste van het schooljaar onze naam op 'The Wall of Fame' schrijven dat is een muur waar de namen op staan van alle leerling die naar het middelbaar gaan. We gaan ook een toneeltje doen met poppen en ook een hele grote pop.
Het gaat ook raar zijn, ik kom van zo'n kleine school en ga dan naar het grote middelbaar.
Ik zit hier ook al van het 1ste kleuter tot aan het 6de leerjaar. Ik weet ook al welke richting dat ik wil volgen, ASO Latijn. Als ik een vrije dag heb of pedagogische studiedag ga ik nog een keer Brugge-Noord bezoeken.

Robbe
klas 6