zaterdag 28 maart 2015

De Ardennen

Elk jaar gaan we naar de Ardennen. In de grote vakantie gaan we naar La Chouffe. Dat vind ik super leuk. Dan eten we in La Grange, dat is super lekker. Papa eet meestal een hammetje en wij ribbetjes. Daar is ook een visvijver. Dan kijk ik met opa naar de mensen die aan het vissen zijn. Daarna gaan we naar de stad en kopen we souveniertjes. In elke bakkerij vind je taart: aardbeientaart, appeltaart …
dan nemen we de taart mee en eten we hem in de veranda op. Dit jaar mag Debby en de familie mee. We gaan ook winkelen in shopping centrum MASSEN. Dat is een heel groot winkelcentrum in Luxemburg. Dan mogen we elk jaar speelgoed kiezen. Dit jaar gaan we naar chalet Napoleon. Vorig jaar gingen we naar Chouffe Mientje. Daar was het heel hard aan het donderen en aan het bliksemen. Dan moesten we alle elektrische apparaten uit het stopcontact trekken. Als we dan naar huis gaan zit de auto stampvol. Dan val ik altijd in slaap omdat ik snel wagenziek word. Het is wel ver rijden maar het is daar zo leuk dat ik er elk jaar naar uitkijk.

Jonas
klas 5