maandag 23 maart 2015

Reizen

Ik vind reizen super leuk! Omdat je dan een keer een weekend of een weekje (of meerdere weken)van huis weg bent. En als je op een camping zit, leer je ook veel nieuwe kindjes kennen om mee te spelen. Maar ik ga het liefst op reis waar het lekker warm is. Wij gaan vaak naar Frankrijk, vroeger huurden wij daar een huisje. Maar nu gaan we sinds twee jaar geleden ook naar campings. Dat was een hele leuke reis want ik had daar een heel leuk vriendinnetje. Eigenlijk waren we niet in een camping maar in een glamping dat is een luxueuze camping waar je tenten hebt die al ingericht zijn, waar je dus een stapelbed hebt en een keuken. Ik ben toen ik zes jaar was met Maya op reis geweest maar daar weet ik niet meer zo veel van. Ik weet wel dat het een leuke reis was. Dit schooljaar zijn we ook al naar Frankrijk geweest. We zaten toen dicht bij Parijs. En we zijn er dan een dagje naar toe geweest. We zijn op de Eiffeltoren geweest, dat was heel hoog. Maar wel super leuk! Eerst zijn we naar de Notre-Dame geweest maar daar zijn we niet naar binnen gegaan, want er stond een hele rij aan te schuiven. We zijn ook naar het Louvre geweest dan vond ik echt wel mooi.
Ongeveer 3 jaar geleden zijn wij een weekje naar Ibiza geweest. Dat was super leuk! We gingen veel naar een strandje. We noemden dat het Boedhastrandje omdat er in de zee een hele grote rots stond in de vorm van een Boedha. In de zomervakantie gaan wij weer naar Frankrijk. Ik hoop dat dat ook een leuke reis zal worden.

Luna
klas 5