dinsdag 24 maart 2015

Mijn neefje

Ik ben superblij dat ik een nieuw neefje heb. Mijn tante was al een tijdje zwanger. Ik kon maar niet wachten tot hij geboren werd. Na ongeveer 9 maanden was hij daar eindelijk. Ik was zo blij dat hij geboren was. We zijn nog de dag van zijn geboorte naar het ziekenhuis gegaan. Hij is super schattig. Mijn oma en ik hebben nog voor zijn geboorte schoentjes gemaakt. Nu doet hij niet anders dan drinken. Maar hij mag ook niet teveel. Hij is echt een grote baby. Hij was 51 centimeter en hij woog 4 kilo 400 gram bij zijn geboorte. Hij kan nog niet stappen maar kan al een beetje brabbelen. Als hij lacht is hij nog veel schattiger. Hij probeert je heel de tijd na te doen. Als je je tong uitsteekt dan doet hij het ook. Ik vind het echt tof dat ik een nieuw neefje heb.

Pepijn
klas 5