woensdag 4 maart 2015

Jazz

Ik doe al ongeveer 3 jaar jazz. Ik doe dus al van mijn 7 jaar jazz. Daarvoor deed ik ballet. Omdat ik een andere dansstijl wou doen, ben ik er mee gestopt. Nu vind ik de muziek waarop we dansen ook veel leuker. Ik heb 1 jaar geen jazz gevolgd omdat het geen toffe groep was en de juf was heel onvriendelijk. Ik heb al drie juffen gehad. Eén juf waar ik twee jaar bij heb gezeten, nog een andere juf en daar heb ik een half jaar bij gezeten. Nu heb ik een super leuke juf en ik zit daar al vanaf september. Ieder jaar doen we een optreden. De show is ergens in mei. Ik vind het dansje heel leuk, het is op het liedje “All I want” van Emma Bale. Ik heb er wel geen vriendinnen, maar dat vind ik niet erg. Je gaat toch naar de dansles om te dansen en niet om voortdurend te babbelen of te spelen. De dansschool waar ik nu les volg heet KickxNmoves dance studio. Ik hoop dat ik nog lang kan blijven dansen.

Luna
klas 5