woensdag 4 maart 2015

Gala BKSC

Ik doe mee aan het gala van de Brugse Kunstschaatsclub. Ik vind dat wel leuk omdat ze het doen aan het eind van het seizoen en dan kunnen we een beetje tonen wat we geleerd hebben. Ik doe een dansje met vriendinnen en ook een solo. We doen het met vijf. Ellen, Charlotte, Laura, Julie en ik. We doen het dansje op het liedje 'All about that bass'. We hebben het dansje zelf verzonnen. Mijn solo doe ik op 'Clean Bandit rather be'. Mijn solo verzin ik niet zelf dat doe ik met trainster Leen. Het zit al redelijk goed in elkaar. Het is wel spannend want het is mijn eerste solo. Maar het is normaal dat je stress hebt en ik ben ook nog eens een stress-konijn. Vorig jaar mochten we ook meedoen met het gala van Gullugem, dat was wel leuk. We gingen elke week op zondagochtend trainen. In Gullugem is ons dansje veel beter gelukt dan in Brugge. Maar wij hebben dit jaar heel veel geleerd, dus het dansje dat we nu gaan doen veel beter. Als je zin hebt om te komen naar het gala, het is op 7 maart van 18.00 tot 20.00, als je zin hebt kom maar af.

Yara
klas 6