woensdag 4 maart 2015

Mijn zus

Ik heb een zus, een tweeling zus. Dus we kennen elkaar al heel ons leven. We hebben samen alles gedaan. Mijn zus is 3 minuten eerder geboren dan ik. Maar ik ben wel groter dan haar. Wat ik wel raar vind is dat zij altijd eerder in natuurlijke dingen was dan ik zoals: haar tanden die uitvielen, lopen ...
We maken wel redelijk veel ruzie maar mama zegt dat we nog niet zo veel ruzie maken als zij en haar zussen. Maar ik vind dat nog altijd veel te veel want ik wil eigelijk geen ruzie, maar toch maken we over alles en nog wat ruzie. We hebben zelfs eens over een stomme pyama ruzie gemaakt en nu zijn we er nog altijd niet uitgekomen van wie die eigelijk was. Na al die tijd zijn we nog altijd bij elkaar. We gaan naar dezelfde school. We hebben de zelfde hobby en we rijden in de zelfde manege. Soms zijn we elkaar echt wel eens beu. Dan willen we mekaar de hele dag niet meer zien. Maar dan een paar uur later zijn we alweer samen aan het praten. Dat is ook zo bij ruzies. We hebben de ene dag ruzie en de andere dag weten we al niet meer waarom. Daarom hebben we nog ruzies over het verleden dat we nog altijd niet hebben opgelost. Dan krijgen we daar weer ruzie over en zo gaat het maar door en door. Maar ook al hebben we zoveel ruzie en zouden we elkaar een week niet meer willen zien, we kunnen niet zonder elkaar.

Jade
klas 6