zondag 2 maart 2014

Mama verkoopt

Mijn mama verkoopt spulletjes van FM Groep zoals parfum, toiletproducten, douchegel ... De parfum ruikt heel lekker. De toiletproducten werken heel goed en wij gebruiken ze. Bij ons werken ze heel goed. De douchegel ruikt ook lekker. Veel mensen weten niet dat FM Groep bestaat. Wij wisten dat ook niet maar we zijn te weten gekomen via een vriend van mijn papa. Er zijn ook geurkaarsen, die ruiken lekker. Wij hebben nu de geur kers, dat ruikt wel lekker. Er bestaan ook nog andere geuren. Er bestaan ook geurtjes om in de gang te zetten of in het toilet. Er zijn ook shampoos voor dieren en make-up. De meeste spullen kosten niet veel.
Mijn mama verkoopt ook nog juwelen van Energetix. Dat zijn juwelen met magneten. Ze hebben juwelen voor kinderen, voor dieren en voor volwassene. Bij sommige mensen werken de magneten tegen de pijn en bij andere mensen helpt het niet. Bij mijn mama helpt het wel. Ons hele gezin heeft juwelen van Energetix. De magneten voor diere, zijn voor bijna alle dieren zoals voor honden, paarden, katten.... Wij hebben wel redelijk veel van Energetix. Mijn peter verkoopt ook juwelen van Energetix. Bijna heel de familie heeft iets van Energetix. Sommige mensen dragen het gewoon als een sieraad en sommige voor de pijn. Er zijn veel verschillende spullen bij Energetix zoals ringen, oorbellen kettingen, armbanden, horloges ...

Giovanni
klas 6