maandag 3 maart 2014

Bloggen

Wij moeten iedere maand een blog maken. Dat is wel leuk dat je je mening mag geven. Maar ik vind het heel moeilijk om een onderwerp te zoeken. Bij mijn thuis gebeuren er niet veel ongewone dingen. Dan kan je ook nog over krantenartikels schrijven die Wim onze leraar meebrengt. Dat heb ik al een keer gedaan maar bijna alle krantenartikels zijn al gebruikt. En dan ben ik heel blij als ik een onderwerp vind. Sommige van mijn klas hebben al direct een blog en die zijn van 300 of 250 woorden. Er zijn ook een paar van mijn klas die niet direct een onderwerp vinden zoals ik. Soms heb ik geluk en zijn mijn blogs 200 woorden, dat vind ik veel. Ik begrijp waarom we blogs moeten schrijven. In het middelbaar moet je ook veel over dingen schrijven, mijn zus heeft dat al moeten doen. Daarom moeten we blogs maken denk ik. Als ik een blog aan het maken ben dan vind ik dat leuk maar meestal heb ik geen onderwerp en dan vind ik het niet zo leuk meer. Ik hoop in de toekomst dat ik goede onderwerpen ga vinden.

Robbe
klas 5