zondag 2 maart 2014

Clash of Clans

Clash of Clans is een spel op de Ipad. Dat is een super tof spel. Dat is een dorp dat je moet maken. Je kan ook bekers verdienen. Daarom moet je dorp ook sterk zijn. Mijn papa en mijn peter en een paar kinderen uit de klas spelen dat ook. In het spel kan je ook aanvallen en als je een ster hebt dan krijg je bekers. Als je geen ster hebt dan verlies je bekers. Je hebt ook kanonnen en boogschutterstorens en mortieren en bommen ... Mijn kanonnen zijn van level 9 en mijn boogschutterstorens zijn van level 7 en mijn mortieren zijn van level 4. Je kan ook mannetjes trainen. Je kazerne kan maar tot aan level 10 en die van is van level 9. Op level 1 zijn er barbaren, dat zijn gele ventjes. Op level 2 zijn er boogschutters dat zijn paarse ventjes. Op level 3 zijn er groene ventjes en op level 4 zijn er reuzen dat zijn grote ventjes. Op level 5 zijn er muurbrekers dat zijn ventjes met bommen op level 6 zijn er luchtballonnen op level 7 zijn er tovenaars op level 8 zijn er helers op level 9 zijn er draken op level 10 zijn er pekka's. De helers zijn een soort luchtballen die de troepen genezen als ze minder energie krijgen.

Giovanni
klas 6