zaterdag 29 maart 2014

Chando

Ik heb een hond gehad Chando. Zelf heb ik hem niet goed gekend. Chando was een leuke hond. Ik ben nog veel met papa mee geweest naar buiten om Chando eten drinken en om eens te laten los lopen. Iedere keer als papa hem ging gaan verzorgen moest papa mij dragen want ik was een beetje bang maar ik vond hem toch een leuke hond. Ik vond hem tof maar hij was een beetje groot en geweldig. Zijn ras was een rottweiler. Chando heeft het jammer genoeg niet overleefd want hij kreeg iets in zijn hoofd. Chando is ooit eens naar de dierenarts geweest en hij was toen beginnen bijten naar de dierenarts. Toen we naar huis gingen en papa met hem naar zijn kooi ging is hij ook beginnen bijten naar papa. We werden er allemaal bang van ook papa dus hebben we hem moeten inslapen. Hij was niet alleen beginnen bijten maar hij is ook gewelddadiger geworden. Blijkbaar hebben wij ook nog leuke tijden gehad want toen ik baby was is hij nog aan mijn wiegje komen staan. Ik denk nog dikwijls aan hem. Ik mis hem ook maar gelukkig hebben wij nog foto’s van hem. Hij is ook nog mee geweest naar Libramount in de Ardennen. Van in Libramount heb ik het nooit geweten want het is al lang geleden. Ik weet dat hij nog is mee geweest omdat ik daar een foto van heb. Ik hoop dat ik ooit nog eens een nieuwe hond krijg.

Justine
klas 5