woensdag 12 maart 2014

Carnaval

Dit jaar deed ik weer mee aan het carnaval. Met de Vliegenmeppers. Onze kar noemde de Titicaca’s en het thema was Inca’s. We werden 9de in Heist van de 60 en in Zeebrugge 5de van de 24. Het was heel leuk maar ik vond het jammer dat mijn vriendinnen niet mee gingen. Hopelijk gaan ze volgend jaar terug mee. Normaal ga ik met de Pullesnockswingboys. Maar vorig jaar ging ik ook mee met de Vliegenmeppers. Ze zeiden het weer 3 weken voor het carnaval was dus hebben we ons terug bij de Vliegenmeppers ingeschreven. Tijdens de zondag was de stoet heel leuk. Ik heb heel de tijd boven op de kar gezeten. De avondstoet heb ik de helft gelopen en de andere helft op de kar gezeten. En ik gooide in iemands gezicht en ze gooide terug in mijn gezicht en ze draaide mijn neus en hij was dan aan het bloeden. Dan mocht ik niet meer van de kar. Mijn mama was echt boos en ongerust. De zondag heb ik er een paar gezien van de school en familie van allebei de kant en ook mijn beste vriendin van de manege en haar mama, de bazin van de manege. Ik heb mijn vriendin een zak snoep gegeven en confetti en de bazin van de manege een pintje en ook confetti. Er was ook nog een andere meisje mee en haar heb ook met confetti gegooid. Ik heb dan ook nog mijn familie gezien. Ik gaf alleen aan kleine kindjes snoep en aan de grote confetti. Ik kon er totaal niet tegen dat de oma’s achter snoep schooiden.
Ik snap niet waarom sommige mensen carnaval niet leuk vinden. Ik vind het echt super leuk. Maar soms heb je wel zo een paar die echt dronken zijn en dat is wel ambetant. Ik vind dat je geen drank nodig hebt om plezier te maken. Ik zou nooit meer zonder carnaval kunnen, het is de leukste feest van het jaar.