zondag 2 maart 2014

Skeelerwedstrijd

Ik had zaterdag en zondag naar een skeelerwedstrijd gegaan. Caitlin en Jade waren ook mee het was heel leuk. Ik was trots op mezelf met de uislag van mijn wedstrijd. Als je gedubbeld werd dan werd je er direct uitgegooid. Ik ben niet gedubbeld geweest. Alleen heb ik iemand gedubbeld. Ikzelf was in mijn wedstrijd 7de van de 11. Caitlin en Jade hebben een recreantenwedstrijd gedaan dat is voor mensen die geen nummer hebben dat ze toch een keer kunnen een wedstrijd doen. Je had -18 dat zijn de die dat jonger zijn de 18 jaar maar geen van in de kleuterklas. +18 zijn voor de deelnemers die dan ouder zijn dan 18. Jade was 1ste van de 11 en Caitlin 5de van de 11. Caitlin en Jade hebben zelfs een medaille gekregen en een zak snoep en ik heb van Jade ook één van gekregen. Vorige week zondag waren ze ook mee maar toen was het wel geen recreantenwedstrijd. En als het gedaan was dan zijn we op de atletiekpiste geweest. We hebben daar op gewandeld en zijn nog naar de skeelerpiste geweest en een toertje op de piste gewandeld. Het was super leuk.

Jitske
klas 5