zondag 2 maart 2014

Yukie

Vrijdag gaan we achter Yukie onze nieuwe puppy. Het is een teckel, een teckel is een worst hondje. Yukie is een bruine langharige teckel. We zijn ook al achter een bench geweest, en papa heeft ook al een deurtje gemaakt zo dat Yukie alleen in de keuken of in de living kan zijn. Flo mijn andere hond gaat zich weerde mama voelen van Yukie want bij mijn kat Zazou was dat ook zo. En 's avonds kan ze de hele tijd bij mij zijn want mijn zus moet dan gaan babysitten op mijn neefje en nichtje. Zaterdag komt mijn broer met zijn liefje dan kunnen ze Yukie zien. Ze komen voor mijn verjaardag. Zondag ben ik jarig dan word ik 13. Zondag komt de rest van de familie en dan kunnen ze ook yukie zien maar ze gaan wel rustig moeten zijn want hij gaat nog een beetje schuw zijn. We zijn een paar weken geleden gaan kijken we hebben het donkerste genomen. En als ik het aan mijn zus gaf kwam er een puppy aan mijn teen bijten, ik pakte het op en het beet in mijn kaak het dat niet zo veel pijn want de puppy beet niet door. Ik kijk er zo naar uit.

Wiese
klas 6