maandag 3 maart 2014

Verbrand

Als baby ben ik bij mijn oma in de pompbak gekropen. Mama was aan het praten met oma en had me niet zien weg kruipen. Ik had het water op heet gezet. Mijn mama hoorde mij wenen en kwam, ze pakte me op en zette me in het bad. Ze spoelde me af met ijskoud water. Dan kwam mijn broer binnen en zei tegen mama:"Waarom straf je haar?" En mama zei:"Ik straf haar niet maar ik spoel haar af." Dan vertelde ze het verhaal tegen mijn broer en heeft papa mij naar het ziekenhuis gevoerd. Maar dan moest ik naar het ziekenhuis van Gent. Ik ben met een ziekenwagen meegereden. Mama wilde bij mij slapen maar dat kon niet zeiden ze, dus kwam ze elke dag langs en gaf me eten maar na een eind wist ik dat ze weer weg ging als ze me eten had gegeven dus wilde ik ook niet meer eten. Ze gingen mijn brandwonden nog eens onderzoeken maar we zijn niet gegaan want het was niet zo belangrijk zeiden ze. Ik heb wel veel geluk gehad want ik kon vol staan met brandwonden maar ik heb er maar 2 aan overgehouden, één op mijn lies en één onder mij navel.

Wiese
klas 6