zondag 2 maart 2014

Schaatsen met school

De laatste week van explo zijn we gaan schaatsen dat was superleuk. Ik ben wel een paar keer gevallen. We hadden de schaatspiste voor ons alleen. Nu kon ik rapper schaatsen. Een vriendin van mij, Yara, doet kunstschaatsen als sport. En zij kan mooie kunstjes. Ik wou het op dat moment zelf ook kunnen. Ikzelf heb ook kunstjes geprobeerd maar ik viel bijna iedere keer. Het is een paar keer gelukt om een rondje te draaien. Ik was wel blij toen ik hoorde dat we voor de laatste week gingen gaan schaatsen. De andere weken van explo waren ook leuk want ik heb nog genaaid en geknutseld. Heel de school is mee gaan schaatsen, ook de kleuters. Nu is explo gedaan. Nu doen we geen activiteiten meer. Ik vind het wel een beetje jammer dat explo gedaan is. Maar volgend jaar misschien weer. Ik heb met mijn vriendinnen geschaatst, ik heb rondjes proberen te schaatsen, ik heb achteruit proberen te schaatsen. Achter het schaatsen heb ik nog een gewone schooldag gehad. Als ik pas op de schaatsbaan sta dan voelt dat eventjes raar omdat ik dat niet meer gewoon ben om te schaatsen want ik schaats niet zo veel.

Justine
klas 5