maandag 29 oktober 2007

Trick or treat !

Halloween is één van mijn favoriete feesten. Het leukste vind ik op tocht gaan. Vorig jaar gingen mijn zusje Fay en ik samen. Zij was een heks en ik een vampier. Sommige mensen schrokken echt van ons. We hadden ongeveer vijf zakken vol snoep opgehaald.
Er kwamen ook kinderen bij ons. Eddy liet iedereen schrikken die bij ons aan de deur kwam.
Maar het lampionnenfeest op school vond ik het tofst. We zongen een liedje van Thor, een tocht door het donker. Ik was in mijn vampierenpak en Brecht was een duivel. Levi was zichzelf :)
Ik heb ook nog een klein broertje, hij heet Kyan. Hij is geboren op Halloween. We dachten dat er een vampier uit ging komen. We hebben voor zijn verjaardag een vampierenpakje gekocht. Dus zijn we dit jaar met twee vampiers. Ik ga misschien dit jaar weer op tocht. Het wordt vast weer leuk! Trick or treat!

Shaimy
klas 6