maandag 8 oktober 2007

Dream Team

Vroeger zat ik in de tuin te spelen maar niet zoals iedereen met een voetbal ... Voor mij was dat een basketbal. Ik dacht altijd dat ik in de grootste match van de wereld zat. De tegenspeler was mijn vader. Gelukkig won ik. Ik begon naar basketbalmatchen te kijken op de televisie. Ik wilde nog meer basketbal.
Nu is het zover ik speel eindelijk in een ploeg. Ik zit bij de benjamins van Sijsele. Ik heb een toffe ploeg, er zitten zelfs 3 meisjes in dus basketballen is voor iedereen. En ik heb een toffe coach, hij heet Wouter. In het begin ging ik op dinsdag en woensdag na school. Jammer genoeg kende ik de basis nog niet en moest ik veranderen naar de woensdag bij de microben. Maar ik mag wel nog op dinsdag bij de benjamins trainen. Ik oefen veel, mijn passes en mijn dribbel. We spelen op het einde bijna altijd een kleine match of soms coca-cola en vrijworpen.
Nu moet ik nog veel oefenen en leren maar op een dag zal ik eindelijk in een echte match spelen!

Shaimy
klas 6