dinsdag 2 oktober 2007

Volle gas vooruit!

Ik ben motorcrosser. Ik doe dit al van mijn zeven jaar. Ik rijd met een KTM 65sx grote wielen. Het is mijn eigen moto. Ik heb niet graag dat ze met mijn moto rijden want dan rijdt hij zo anders. Gelukkig dat er nu niemand meer mag mee rijden.
Volgende week is het kampioenschap. Ik ben tweede in de stand voor het kampioenschap. Ik stond wel 10 weken op de eerste plaats maar ben gevallen en nu sta ik 3 punten achter. Ik ben zenuwachtig voor volgende week want ik zal vol gas moeten geven. Als ik win dan krijg ik een nieuwe moto, een 85sx. Als je kampioen bent dan moet je eenmaal over naar een hogere klasse. Als ik niet win zal ik het wel jammer vinden maar dan zal ik toch tweede zijn. Beter dan mijn best kan ik niet doen. Nog een beetje geluk en op naar volgende week.
Dus vol gaas!!!

Levi
klas 6