woensdag 3 oktober 2007

Auditiestress

24 augustus 2007
Ik dacht dat het een gewone dag was!!! Maar dat was het niet. Het zou een heel bijzondere dag worden. Maar dat wist ik niet …
Ik kwam thuis van de parking. Ik ging op de bank zitten. Toen ging de telefoon. Erwin nam op en … Ik was nieuwsgierig. Wat nu, hij schrijft namen op en ik weet niet waar het over gaat. Toen kwam het grote nieuws!!! Er had iemand van de musicalschool gebeld. Maar wat was het nieuws dan eigenlijk? Ik mocht de volgende dag auditie doen. Dat gevoel was zo raar en toch zo leuk. Ik belde snel naar Wim dat ik mocht meedoen aan de auditie. Ik moest niets voorbereiden. Ik was wel zenuwachtig. Toen ik het had verteld aan mijn mama was ik nog zenuwachtiger. Ik was gewoon aan ‘t huilen, zo overstuur, niet normaal. Die nacht kon ik gewoon niet slapen.
25 augustus 2007
De grote dag!!! Ik was zo zenuwachtig. Op de trein had ik gewoon buikpijn. We hebben nog wat gegeten in Gent. Maar ik niet, ik had geen honger door de zenuwen. Maar de zenuwen verminderden toen ik in de musicalschool was. We moesten zingen en dansen en nog wat drama doen (acteren). Het was super geweldig. Nu nog wachten tot we de uitslag kregen. Nog zenuwachtiger.
27 augustus 2007
Ik keek gespannen op de computer.
En dan … ik was door!!! Gewoon geweldig.
Dit was de coolste dag van mijn leven.

Michelle
klas 6