vrijdag 26 oktober 2007

Zilver

Waarschijnlijk vroegen jullie je af of ik nu kampioen ben of niet? Ik ben jammer genoeg tweede geworden. Ik zal een beetje vertellen hoe het kwam dat ik niet de eerste was.
Ik reed mijn eerste reeks. Ik was voor de eerste die kampioen was. Maar een beetje later kwam iemand van het bestuur en zei dat ik met 8 punten achter stond dus dat ik het niet kon halen. Dan zijn mijn mama, papa en ik naar die mevrouw gegaan en mijn mama en papa werden heel kwaad want we hadden alles bij gehouden en ik stond maar 3 punten achter. Dan hadden ze met vier mensen de uitslag nog eens berekend en ze kwamen alle 4 iets anders uit. Toen ging ik weg. Ik vond het niet leuk. Nog een uurtje en ik mocht mijn tweede reeks rijden. Ik was een beetje boos. Raar maar waar ging ik als 3de door de bocht, ik ben altijd een beetje bang in de eerste bocht. Ik vond het een zodanig eng moment dat ik was vergeten te remmen. Ik reed op mijn best en eindigde 5de van de 21 en ik stond dan nog met 3 punten achter, vandaar mijn tweede plaats.
Maar voor de rest van de dag had ik nog plezier. Dit was toch mijn beste kampioenschap ooit.

Levi
Klas 6