dinsdag 2 oktober 2007

DJ Traffic

In de buurt ben ik bekend als “DJ Traffic”. Ik draai al 5 jaar muziek op allerhande feestjes.
Ik amuseer graag andere mensen. Het is eigenlijk geweldig hoe je mensen kunt laten dansen wanneer je maar wil. Het is raar om te zien welk effect bepaalde muziek kan hebben op mensen.
Eerlijk gezegd sta ik liever achter mijn installatie want ik kan niet dansen. Voor mezelf vind ik het wel tof dat ik weet wat alle knopjes en foefjes zijn. Ik ben wel een lessenreeks jumpen aan het volgen.
Als ik op een fuif ben, moet ik eerst kijken of er veel jongeren zijn of oudere mensen. Ik moet mijn muziek aanpassen aan de leeftijd. Niet alle mensen vinden de muziek goed maar amuseren zich wel.
Ik droomde ooit wel eens dat ik voor duizenden mensen moest draaien. Dat zou wel tof zijn om dat eens mee te maken!

Brecht
klas 6