dinsdag 16 oktober 2007

Het Blauwe Kruis

Het blauwe kruis is een organisatie voor honden, katten en knaagdieren. Wil jij een hondje maar je mag niet van je mama of papa, dan kan je naar het blauwe kruis om er met de honden te gaan wandelen.
Onze eerste wandeling was met Cato. Hij likte papa in het hok. Dus papa dacht dat hij zo lief was. En daarom gingen we er mee gaan wandelen. Maar toen het er op neer kwam was het een wilde hond. Eigenlijk niet wild maar gek. Tijdens de wandeling liep hij rondjes en rondjes. De leiband zat in de knoop hij trok ook nog hard.
Ik ga graag naar het asiel want ik vind het leuk om met de honden te wandelen. Want als ik zie dat die honden blij zijn, ben ik ook blij voor die verwaarloosde, mishandelde en gevonden honden.
Mijn lievelings hond in het asiel was Calvin. Hij is een 1-jarige teckel. Hij is jammer genoeg al verkocht. Je kon zo leuk met hem spelen en lopen. Ik vind het dan ook jammer dat de eerste keer ik hem zag ook de laatste keer was. Ik kan het maar niet vergeten hoe hij mij nakeek toen ik weg ging.


Anne
Klas 5