woensdag 24 oktober 2007

Mijn Bijenkorf !

Ik zit nu al 9 jaar in de Bijenkorf. Het is er heel tof, omdat ik nu al vrienden en vriendinnen heb. Ik ken ze al van in het kleuterklasje. Ik zal hen nooit vergeten want ik heb veel goeie dingen met hen gedaan zoals beauty en de nerd, basket spelen, rollerskaten, in de weide spelen … kortom alle leuke dingen die je maar kan opnoemen.

Mijn vrienden betekenen heel veel voor mij. Soms heb ik ook wel eens slechte dagen gehad wanneer één van mijn klasgenoten mij pestte. Maar ik heb hen dat altijd kunnen vergeven!

Hier een gedichtje over vriendschap:
Vriendschap, is dat niet het mooiste wat er is?
Vriendschap is een soort geborgenheid, die tussen twee mensen plaatsvindt.
Het gevoel met als verliefdheid, alleen verliefdheid gaat na een tijd over.
Vriendschap is het delen van elkaars wensen en geheimen.
Vriendschap is eerlijk tegenover elkaar zijn, al doet het soms pijn.
Vriendschap is elkaar steunen, in goede en slechte tijden.
Vriendschap is geen droom…het is werkelijkheid !!

Als ik er door ben in het 6de leerjaar dan moet ik naar een andere school en zal ik al mijn vrienden en vriendinnen heel hard missen, dat vind ik heel jammer. Als ik weg ben, zal ik zeker nog eens een bezoekje brengen omdat ik hele mooie tijden heb gehad in de Bijenkorf. Zoals gaan zwemmen naar de Noordzeebad, het jaarlijkse schooltoneel, de muziekles van de meester, het samen spelen op de gitaar en op de klokkenspellen ... meester Wim is gewoon de nummer 1 !

Joyce
klas 6