woensdag 17 oktober 2007

Hallodisneyween

Mijn mama kon via haar werk aan kaarten van Disneyland geraken voor een goedkopere prijs. Dat vond ik natuurlijk super leuk, want anders zouden we er niet naar toe gaan omdat de kaarten te duur zijn. Ik verheugde me al op die dag. Toen was hij er eindelijk. Ik vond het wel een beetje lastig want wij moesten al om vijf uur opstaan. Maar ik was toch blij om naar Disneyland te gaan. Toen we er na een paar uur eindelijk waren, was er een probleem. Op de een of andere manier waren de kaarten van ons er niet. Daardoor hebben we bijna een uur moeten wachten. Maar gelukkig kwam alles in orde.
Ik was blij om Disneyland nog eens te zien. Het was ook al zo lang geleden. Daar was het halloween. Alles was er versierd. Er liepen trollen, heksen en nog veel andere enge figuren rond. Omdat het net halloween was kon je je haar heel grappig laten versieren. Ik wou dat natuurlijk ook. We hebben er toch wel een tijdje moeten staan wachten. Maar toen mijn haar klaar was, zag het er ook heel leuk uit.
Ik zat heel erg laat in mijn bed maar ik vond dat niet erg. Ik echt een super toffe dag gehad.

Lola
klas 6