donderdag 23 januari 2020

Toetsen

Het is nu de toetsenmaand. En dat vind ik niet zo leuk. Ik kreeg vandaag mijn punten van Frans en ik ben er heel blij mee. Want ik had heel veel geoefend. Frans vind ik niet zo’n leuk vak om te oefenen met al die uitzonderingen maar ik vind het wel leuk om een andere taal te leren. Er moeten nog een paar toetsen gemaakt worden deze week en volgende week. Nog wel veel eigenlijk, maar ik ben blij dat ik al van een paar toetsen af ben. Vooral van Frans dus. Topo vind ik wel een makkelijker vak. Ik weet tamelijk goed waar de landen liggen eigenlijk. De hoofdsteden ken ik ook goed vanbuiten. En ik vind dat ook leuk om te doen. Dat vind ik denk ik een van de leukste toetsen die we gaan hebben. Ik vind het wel lastig om toetsen te hebben en toch nog heel mijn weekpakket te proberen af krijgen. Want voor de toetsen moet ik heel veel studeren. En ook voor mijn weekpakket moet ik wel veel werken. Maar ik ben wel blij en fier dat mijn weekpakket al heel het jaar op tijd afgeraakt.

Ilke
klas 6