donderdag 16 januari 2020

Skaten

Ik skate nog niet zo lang hoor, al ongeveer 2 maandjes.
Ik skate in mijn vrije tijd als het mooi weer is. Ik vind skaten echt zalig. Ik ben dan ook even weg van huis en weg van al die pubers thuis 😊. Ik voel me dan zo vrij als ik op mijn skate sta en daar gewoon wat toertjes rij. De sfeer is er ook heel tof, je kan er met iedereen praten. Ze zijn bijna altijd super vriendelijk. Soms zijn er wel van die ambetante jongens maar ja, die negeer ik gewoon. Als ik ga skaten is het bijna altijd met Sarah en heel soms met andere vrienden. Als ik toekom, ken ik daar bijna altijd wel iemand uit de scouts of gewoon van elkaar te leren kennen op het skatepark.
Ik denk dat er wel mensen zijn die denken dat het niet zo veilig is op het skatepark omdat er daar veel drugs en sigaretten worden gebruikt. Er wordt wel gerookt en drugs gebruikt, maar je moet je daar geen zorgen over maken. Zorg gewoon niet dat je zelf aan de drugs en die toestanden begint. En als je valt, gewoon weer opstaan.
Er zijn ook niet zoveel meisjes die skaten. Ik ken er nu wel een paar maar ik heb op het skatepark nog nooit een meisje die ik niet ken zien skaten. Dat vind ik wel jammer. Maar dat wil niet zeggen dat meisjes niet kunnen skaten want als je dan Sky Brown ziet ... zij is 11 jaar en ze is echt super goed in skaten. Stiekem kijk ik wel een beetje op naar haar 😊

Wolky Tolky
klas 6