woensdag 22 januari 2020

Het middelbaar

Het is ongeveer nog 5 maanden school, het is ook mijn laatste jaar in De Bijenkorf. Wat ga ik alles en iedereen hard missen.
Ik heb wel een beetje zenuwen om naar het middelbaar te gaan. Maar iedereen zegt dat dit niet nodig is. Ik zou graag naar Stamina gaan. Binnenkort is het daar openklasdag. Samen met mijn mama gaan we eens kijken. Het zou wel eens kunnen dat er geen plaats is voor mij. Want blijkbaar is er daar niet voor iedereen plaats. Ik twijfel nog wat ik later wil worden. Ik ga ook eens naar de school van mijn zus gaan kijken en misschien ook nog wel naar andere scholen.
Ik vind het wel heel jammer dat mijn tijd in De Bijenkorf bijna voorbij is. Maar tegelijkertijd vind ik het ook heel spannend. Ik ga wel de muziek en iedereen heel hard missen maar ik ga wel thuis nog liedjes spelen op mijn ukelele.
Ik hoop dat we nog veel leuke dingen gaan doen dit schooljaar.

Timo
klas 6