woensdag 8 januari 2020

De Hellepoel

Ik vind het niet leuk dat het mijn laatste musical was en tegelijkertijd ook onze laatste musical als klas.
Ik vond De Hellepoel een hele leuke musical om te spelen omdat ik veel mocht zeggen in mijn rol en moest zingen.
Het was wel grappig om een vader te zijn in de musical.
Als roverhoofdman mocht ik ook veel boos zijn en met kommen slaan. Mijn aartsvijand was één van van mijn beste vrienden uit de klas.
Het liedje 'Samen voor altijd' heb ik veel geoefend met mijn mama. In de auto, thuis en in mijn kamer, dat was eigenlijk heel erg leuk.
Zingen had ik van mijzelf niet verwacht. Het spannendste moment vond ik voor het eerst zingen in de musical. Toen ik mensen zag wenen, wist ik dat het geslaagd was, echt tof.
Later wil ik wel nog eens een musical spelen.

Stiepe
klas 6