maandag 6 januari 2020

Musical 'De Hellepoel'

Ik vind het echt tof om mee te spelen met de kerstmusical. Ik heb er ondertussen al 6 meegespeeld:'Kerst voor twee', 'Kersttwist', 'De legende van Santa Claus', 'Peter Pan', 'Annie' en 'De Hellepoel'.
De Hellepoel vond ik het allertofst om mee te doen want ik mocht echt veel dansen, en dansen vind ik super tof om te doen. Ik heb 4 dansen mogen doen. Wel niet zo veel tekst maar dat vind ik eigenlijk niet erg. Ik dans liever want ik kan me daar echt in uitleven. In het acteren natuurlijk ook hé maar dansen net iets meer.
Jammer genoeg was dit mijn laatste musical. Ik zou graag nog heel mijn leven mee doen met de kerstmusicals. Maar ja, ik moet jammer genoeg dan naar het middelbaar en dan speel ik geen musicals meer.
Maar ik dans wel nog hoor!
Ik ben gewoon blij dat ik al die andere 6 musicals heb mogen spelen.
Ik ga het wel missen hoor.

Wolker
klas 6