zondag 12 januari 2020

Musicals in De Bijenkorf

Ik heb al in 9 musicals meegespeeld, daar ben ik wel fier op.
De voorlaatste musical was Annie, daar kwam ik op als hotdog verkoopster. Dat vond ik ook wel leuk maar 'De Hellepoel' vond ik de allerleukste musical. Omdat ik heel wat mocht doen. Ik mocht helpen met het decor te verplaatsen, dansen en zingen.
Ik vond het heel leuk om dit liedje te mogen zingen. Ik was best nerveus vooral omdat het de eerste keer was dat ik mocht zingen, hiervoor had ik wel heel veel stress. Maar mijn ouders waren heel trots op mij. Wat wel leuk is
Pas op de laatste voorstelling stond ik erbij stil dat het mijn laatste musical was. Wat ik heel jammer vind. Maar ik ben toch wel trots dat ik al die voorstellingen van 9 musicals mocht meedoen.
Ik hoop dat ik ooit nog eens een musical kan of mag doen dat zou ik leuk vinden.

Alisa
klas 6