zondag 12 januari 2020

Skatepark

Ongeveer 5 weken geleden begonnen Stiepe, Zeger en Lander aan een vingerskatepark.
Ik vond vingerskateborden echt niet leuk tot dat ik eens mocht op die van Zeger.
Ik begon trucjes te proberen en begon het echt superleuk te vinden.
Later mocht ik ook in het groepje van het skatepark en ik hielp waar ik kon.
Terwijl we aan het bouwen waren probeerde ik eens trucjes op de ramp. Ik vond het zo leuk dat ik thuis één wilde maken. Uiteindelijk is dat niet gebeurd maar het skatepark begon leuker en leuker te worden. Het skatepark op school was eindelijk klaar, het was super leuk om op te spelen. Ik wilde niets anders meer doen in de speeltijd. De woensdag voor de vakantie was het de laatste dag in school. Met de restjes van het skatepark hebben Zeger en ik elk een klein skatepark gemaakt en hebben het mee naar huis genomen. In de kerstvakantie heb ik er veel kunnen mee spelen. De vakantie was gedaan en we konden terug op het skatepark op school. Vrijdag mochten we het voorstellen op het forum, ik vond het super leuk om het te kunnen tonen aan de rest van de school. Ook al was het trucje dat ik moest voorstellen een paar keer mislukt, maar dat is niet erg. Ik vind alleszins het skatepark superleuk om op te spelen.

Timo
klas 6