dinsdag 14 januari 2020

Me and my guitar

Ik speel heel veel gitaar en vooral bij mijn papa, want daar staan veel gitaren. Bij mijn mama staat er ook 1 maar daar speel ik niet zo veel.
Bij mijn papa wel en ik leer ook veel van mijn papa en dat vind ik heel fijn dat hij mij zo veel gitaarles geeft. Eén van de dingen die hij mij geleerd heeft, is de “bridge” en eindsolo van 'Nothing else matters'.
Maar ik moet nog wel veel oefenen op alle drie de solo’s. De eerste en de 2de gaan het beste en de laatste is wel degene waar ik het meest op moet oefenen, maar dat is niet erg. Integendeel, dat vind ik zelfs heel leuk om daar op te oefenen want dan word ik steeds beter. En dat wil ik graag!
En nu mag ik ook een solo bedenken voor het liedje 'Knockin’ on Heavens Door' en ik heb daar heel veel zin in om dat te maken!

Floris
klas 6