zondag 12 januari 2020

Het middelbaar

Ik moet dit jaar naar een andere school gaan. Naar het middelbaar... Het gaat denk ik wel anders zijn. Ik zit al zo lang op deze school. Ik zit hier al 11 jaar en dan moet ik opeens naar een andere school. Ik ga deze school wel heel hard missen. Mijn laatste musical is ook al gepasseerd. Ik vond het een superleuke musical. En Merkenveld zal ook de laatste keer zijn. In Merkenveld ga ik heel veel plezier maken.
Als ik naar het middelbaar ga wat dan? Gaan er kluisjes zijn? Zitten er kinderen van mijn school? Moet ik dan met de bus? Zit mijn zus dan ook op die school? Gaat er een uniform zijn? Ik ben wel zenuwachtig voor het middelbaar. Maar mama zegt dat het in het middelbaar ook wel leuk zal zijn. Anders, maar leuk. Ik ga nieuwe mensen leren kennen en heel veel nieuwe dingen leren. Ik ben nog niet zeker wat ik graag wil doen later maar ik denk aan dieren of kinderen verzorgen, dat zou ik heel leuk vinden. Want ik zou heel graag dieren en kinderen verzorgen en helpen.

Ilke
klas 6