woensdag 22 januari 2020

Onze huisdieren

Ik heb 9 huisdieren en er zijn 4 konijnen en 2 varkens en 3 katten. Ik knuffel heel graag met mijn katten hun namen zijn Iep en Lola en Woezel. Hij is de dikste van alle drie katten. Ze komen wel veel bij mij liggen. Iep komt altijd bij mij liggen en dat vind ik wel fijn en dan geeft ze mij en kopje en dan begin ik haar te aaien. Ook als ik in mijn bed lig, dan komen ze ook. En als ik bang of verdrietig ben dan komen ze bij mij en dat vind ik heel fijn.
Onze varkens hun namen zijn Pluk en Aagje met hun doe ik niet heel veel, maar als ik ze dan een keer eten kom geven dan is dat wel heel leuk om naar te kijken en dan begin ik meestal te lachen. Ze zijn ook heel schattig en ze zeggen knor en dat klinkt heel leuk. Onze konijnen zijn ook heel schattig een ook heel leuk om naar te kijken maar ze doen wel veel minder dan de rest van onze deren, ze zitten vooral in hun hok en ik heb ze nog maar een paar keer eten gegeven, maar ik heb daar niet veel tijd voor omdat het in de ochtend moet voor ik naar school ga, en dan heb ik niet veel tijd.

Floris
klas 6