woensdag 1 oktober 2008

Coole tuners


In mijn vakantie ging ik naar Schoondijke. Dat is waar ik vroeger woonde. Daar was het car-tuning. Dat is een bijeenkomst voor allemaal ge-tunde auto’s uit Nederland en België. Het is ook een wedstrijd met vele prijzen zoals natuurlijk de mooiste auto. Ook is er een prijs voor wie het verste heeft gereisd om daar te komen. Dus zijn daar een heleboel mooie, stoere en coole auto’s te zien!
Er waren veel auto’s dit jaar. Er waren jammer genoeg ook minder mooie auto’s. Daar heb ik ook wat vrienden gezien en we kregen er toen een snoepje van. Opeens ging het hard regenen en gingen we naar de auto maar mijn zus was niet bij ons, dus belden we haar. Zij kwam toen ook naar de auto. We zijn eerst nog even iets gaan drinken. Toen we thuis kwamen heb ik alle foto’s aan mijn broers laten zien!

Karl-Heinz
klas 5