maandag 13 oktober 2008

De mooiste hobby


Ik voetbal bij Jong Moerkerke. Het is er heel leuk om te voetballen. Ze hebben er een tof bestuur. De voorzitter is Nicky. Mijn opa is er schatbewaarder, dan heb je nog Jill die is secretaris en nog 2 andere bestuursleden namelijk mijn papa Bjorn en mijn beste vriend Dries. De trainingen worden op zaterdagen gehouden van 9 tot half 11. De zondag zijn er wedstrijden. Mijn trainers zijn Frany en Nicky. We moeten wel veel rondjes lopen om op te warmen (10 stuks). Op het einde van de training spelen we altijd een oefenwedstrijdje. Daar spelen we hard tegen hard. De zondag spelen we dan tegen oudere voetbalploegen zoals Cercle Brugge, Koolkerke, Oedelem, Dudzele, Eendracht Brugge, St.-Andries en Sijsele. De grootste score die we ooit hebben behaald was 8-1 tegen HO Oedelem. In mei spelen we altijd een groot tornooi . Daar komen 12 ploegen op af. De leeftijden zijn van 6-12 jaar. Er komen ongeveer 200 spelers voetballen. Je mag altijd eens komen kijken.

Gregory
klas 6