vrijdag 24 oktober 2008

Mijn nieuwe meester


Vorig jaar kreeg ik te horen dat we moesten verhuizen. Dat was niet erg leuk! De laatste avond van de school gaf iedereen een laatste knuffel en de juffrouw zelfs ook. Dat gaf mij een goed gevoel. In de grote vakantie zou mama het huis verkopen, dat vond ik niet leuk. Mijn buurmeisje begon zelfs te wenen. Sinds 1 augustus wonen we officieel in Dudzele. De 27ste augustus zijn we naar de school ''ONZE BIJENKORF'' geweest. Ik kreeg een rondleiding van Marjan. Zij geeft les in het 1ste leerjaar. We zouden ongeveer met 11 à 12 kinderen zitten in het 5de en 6de. O, dat is weinig.
En dan was het de eerste schooldag. Ik begon wat stress te krijgen en te bibberen. Dan zat ik in de klas, wel raar. Maar Wim is zo’n toffe meester!!!! Hij maakt altijd grappen en grapjes!!! Nu ben ik blij dat ik in Onze Bijenkorf zit!!!!

Yasmine
klas 5