dinsdag 14 oktober 2008

Sponsors gezocht!


Ik kwam vrijdag avond de 10de oktober thuis van school. We gingen onmiddellijk naar een boerderij. Ik wist niet goed waarom. We kwamen op die boerderij aan en we zagen twee dansende koeien op die muur geschilderd. Ik vond dat heel grappig. Er kwam een mevrouw en die zei: “Jullie komen zeker naar de zaal kijken?” Mijn mama zei ja. We mochten kijken. Het was een schuur die ze omgebouwd hadden. Het was er heel mooi en groot. Daar gaan we een drinkfestijn houden om Levi en mezelf te sponsoren. Ik was blij en wilde onmiddellijk kaartjes verkopen.
De volgende dag waren de kaartjes al klaar en blij dat ik was. Ik zei tegen mijn mama dat ik uren zou rondlopen. Ik begon samen met Levi kaartjes te verkopen. Ik zag het helemaal zitten. Ik huppelde heen en weer van blijdschap. Na een uurtje waren Levi en ik al helemaal kapot. Ik was moe en kon niet meer. Maar ik moest nog kaartjes verkopen want het was voor een feest die mijn papa en mama geven voor de sponsering voor mij en Levi’s cross.
Ik ben er zeker van dat het leuk wordt. Hoe dat het met het feest zal aflopen zal ik je later wel vertellen. Nu is het eerst nog een beetje zenuwen.

Joy
klas 5