zondag 12 oktober 2008

Eindelijk pointes!


Hey beste bijtjes hoe gaat het met jullie?
Hier mijn blog over de pointes. Ik heb in een paar andere blogs ook over mijn pointes gehad. We zijn in de grote vakantie speciaal naar Gent gereden achter mijn pointes omdat ze hier in Brugge geen goede merken hebben zegt onze juf. Mijn eerste drie lessen pointes zijn nu achter de rug. Ik geef toe dat de eerste les erg pijnlijk was, maar ja dat is om dat die schoenen nog niet ingelopen waren. Nu leren we meer en meer nieuwe dingen het is echt heel tof. We doen veel oefeningen aan de barre maar gisteren ook al eens zonder barre. Het wordt telkens moeilijker. Maar dat kan mij niets schelen, ik ben gewoon super blij dat mijn droom eindelijk is uitgekomen. Ik droomde er al van toen ik klein was en nu komt hij eindelijk uit. Ik zal later zeker nog wat foto’s doorsturen. Nu gaat het niet ons fototoestel ligt op het werk van mijn papa. Er komt ook zeker nog een andere blog van mij. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik ben begonnen met de lessen en ik hoop nog heel veel bij te leren.

Lola
graduate 2007-2008