dinsdag 27 januari 2015

Spanje

Ik ben al een paar keer naar Spanje geweest, met mijn hele gezin. We zitten altijd in hetzelfde huis. Er is een openluchtzwembad. Soms gaan we er naar toe met de familie en dat is heel leuk. We zijn er in de kerstvakantie geweest. Niet heel de familie was er, alleen mijn peter en zijn vriendin. Maar ze zijn maar een paar dagen gebleven. De andere dagen waren ze in Granada. Mama, papa, mijn zus, mijn kleine broertje en ik zijn ook Granada gaan bezoeken en we zijn ook naar Malaga geweest. We hebben daar allemaal samen gezellig Kerst gevierd. Ik was van plan om in het zwembad te gaan op Kerstavond. Ik heb het geprobeerd maar het was te koud. Het was er echt warm, één dag was het bewolkt. Er was ook iets ergs gebeurd. Mijn zus Noor en ik zaten in het zwembad en mijn broertje Daan was aan het spelen bij het zwembad. Hij zat met het net (om het zwembad proper te maken) in het water en viel er in. Hij kon nog niet zwemmen. Gelukkig zaten ik en mijn zus in het zwembad en konden hem opvangen. Hij was natuurlijk heel erg geschrokken. Ik vond het een leuke reis en hopelijk gaan we er nog eens naar toe.

Fien
klas 5