maandag 26 januari 2015

Blokjes

Ik heb al 2 jaar blokjes. Eerst moest ik op consultatie om te zien of ik wel een beugel moest hebben. Toen ze zeiden dat ik toch een beugel moest dragen, had ik schrik dat het zou pijn doen. Ik was vooral een beetje bang voor al die apparaten die van die knarsende geluiden maken. Toen ik ze dan heb laten zetten, deed het wel wat zeer. Maar wat het meest zeer deed was die eerste controle toen plakte ze nog wat blokjes bij omdat ik ze nog niet allemaal had, en trokken er een paar af omdat ik nog moest wisselen. Vanaf dan deed het niet zo veel pijn meer. Maar toen ik weer op controle ging zeiden ze dat ik een paar tanden moest laten trekken. Toen had ik weer wat schrik dat het zou pijn doen maar dat viel wel mee. Ik hoop gewoon dat mij beugel er vlug af mag.

Ymke
klas 5